Вітаємо Вас на нашому блозі! 24 лютого 2022 р. Верховна Рада ввела в Україні воєнний стан. Міністр освіти і науки Сергій Шкарлет повідомляє, що у зв’язку з цим всі заклади освіти здійснюють навчання в дистанційній формі.

четвер, 20 червня 2024 р.

Звіт про роботу соціального педагога Кішенко О.В. за 2023/2024 н.р.

            Аналітична довідка щодо діяльності соціального педагога

за 2023/2024 н.р.

Кішенко Ольга Володимирівна

 (прізвище, ім’я, по-батькові)

Мар’янівська гімназія Дальницької сільської ради

 (повна назва закладу освіти)


Дані про навчальний заклад.

Мар’янівська гімназія Дальницької сільської ради

С.Мар’янівка, вул.Миру 2

               Характеристика кадрового складу психологічної служби навчального закладу:

 

Посада

ПІБ

Розмір  ставки

Освіта за дипломом

Кваліфікацій ний рівень

Рік останньої

атестації

 

Стаж

пед

СП

1

Соціальний педагог

Кішенко О.В.

0,5

Вчитель іноземної мови

І категорія

2021

14

1

2

Психолог

Кліменко О.С.

0,5

Практичний психолог

 

 

 

 

 

Статистичні дані закладу освіти:

Кількість здобувачів освіти(на початок року): 122

Здобувачі освіти з багатодітних сімей: 17

Здобувачі освіти з малозабезпечених сімей: 1

Здобувачі освіти постраждалих у наслідок ЧАЕС: 1

Здобувачі освіти батьки яких є учасниками АТО\бойових дій: 1

Діти із числа внутрішньо переміщених осіб: -

Діти напівсироти: -

Діти сироти: -

Здобувачі освіти позбавленні батьківського піклування: 1

Здобувачі освіти з інвалідністю: 1

Здобувачі освіти з особливими освітніми потребами: -

 

 

        

 

 

 

 

 

 

 

 

      Аналіз проведеної роботи за основними напрямками діяльності.

Тема над якою працює заклад освіти: «Використання компетентнісно- зорієнтованих технологій розвитку особистості в контексті НУШ».

Головна мета : « Збереження і зміцнення здоров’я, підвищення адаптивних можливостей здобувачів освіти, створення умов для повноцінного і гармонійного розвитку всіх учасників освітнього процесу ».

     Основними завданнями на навчальний рік були:

1.  Консультативна і просвітницька робота з батьками.

2.   Посилення роботи зі здійснення профілактичних заходів у закладі освіти щодо зниження рівня вживання алкоголю та психоактивних, наркотичних речовин підлітками.

3.  Посилення профілактичної роботи з подолання правопорушень, злочинності серед підлітків.

 

4.  Забезпечення захисту прав і свобод дітей, створення безпечного середовища.

 

5.  Сприяння формувань в учнів таких якостей як саморозвиток, самореалізація, самоповага, самооцінка, соціальна адаптованість, життєва компетентність.

 

6.  Сприяння формуванню професійної компетентності вчителів.

 

7.  Супровід успішної адаптації учнів 1-х, 5-х класів та організації навчально-виховного процесу.

 

8.  Допомого батькам, вчителям, здобувачам освіти у виявленні та ліквідації конфліктних ситуацій між усіма учасниками освітнього процесу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    Вирішення соціально-педагогічних проблем у 2023-2024н.р здійснювалась за основними напрямками роботи:

  1. Діагностика

       - Проведена діагностика соціально – психологічної адаптації учнів першого, п’ятих  класів до нових умов навчання;

- Проведено соціальну паспортизацію класів;

-  Проведено діагностику для підлітків ,що мають труднощі в стосунках  з батьками «Підлітки про батьків»;

-  Проведено дослідження показників і форм агресії  підлітків;

-  Проведено діагностику рівня тривожності  здобувачів освіти.

2.Профілактика, у тому числі розвиток соціальних навичок

         - Проведено бесіди між здобувачами освіти  « Цінності життя».

         -  У рамках місячника протидії булінгу (цькуванню) в інформаційному просторі проведено заняття  з елементами тренінгу« Хоч і я маленький , але маю право» між здобувачами освіти « Знаємо та  реалізовуємо свої права , не забуваючи про толерантність», « Молодь знай свої права», «Безпечний інтернет та соцмережі».

          - Для профілактики насильства в сім`ї із здобувачами освіти проведені наступні заходи: заняття з елементами тренінгу «Дитина і навколишній світ: весела подорож», «Дитина в колективі однолітків»,  заняття з елементами тренінгу « Такий лише я один» з учнями 5-7 класів, психологічна гра  між  здобувачами освіти 5-7 класів «Гендерна рівність у сучасному світі», урок  про гендерну рівність за фільмом «Барбі», «Що таке гендерна рівність і гендерні стереотипи?», «Я – ьхлопчик, я – дівчинка, ми – рівні».

          - Для профілактики  ВІЛ / СНІДу із учнями  9 класу проведено заняття з елементами тренінгу «СНІД: передбачити, уникнути, не захворіти», «Міфи і факти про СНІД», з 5-9 класами перегляд відеоролику «  СНІД?».

          - Проведено заняття з елементами тренінгу «Інтелект та креативність– якість гармонійної особистості», «Повага до інших дає привід до поваги самого себе» між здобувачами освіти 5-9класів.

           - Проведено заняття з елементами тренінгу «Вчимося поважати один одного»,« Дружба велика сила».

          - У рамках місячника профорієнтації із здобувачами освіти 9 класу проведені наступні заходи: заняття з елементами тренінгу «Професії. Знаряддя праці», заняття з елементами тренінгу «Новий час нові професії», «Правильний вибір професії – це впевнений крок у майбутнє», заняття з елементами тренінгу « Вибір професії – відповідальне рішення»

           - У рамках профілактики та протидії булінгу у закладі освіти із здобувачами освіти проводились: заняття з елементами тренінгу «Стоп булінг», «Протидія булінгу», заняття з елементами тренінгу «Запобігання та протидія булінгу в освітньому середовищі».

- Були проведені заходи щодо обізнаності ментального здоров’я:

 -Бесіди, вправи релаксації,

 -Техніка, як віднайти мотивацію в важкі моменти в житті від Оксфордського професора Кріса Сіврайта

  -Тренінг «Психологія здоров’я. Внутрішні опори»

  -Опитування: "Релаксація", "Що я знаю про ментальне здоров'я?", "Мій емоційний стан "

                    

3.Консультування

           - консультування педагогів з професійних проблем:

·        проблем адаптації учнів до нових умов навчання та виховання;

·        причини шкільної  неуспішності

·        причини «важковиховуваності» учнів;

·        дозвілля дітей;

·        мотивація навчання;

·        вихід з конфліктних ситуацій.

-Консультування батьків з питань виховання та навчання дітей:

·        труднощі адаптаційного періоду;

·        готовності дитини до навчання в нових умовах;

·        проблеми в навчанні;

·        труднощі взаємостосунків з дітьми.

                  -Консультування здобувачів освіти 9 класу: «Як спілкуватися продуктивно та зрозуміло», «Досягти успіху – стати щасливим»

 

 

4.     Зв’язки з громадськістю

-         Прийняли участь вчителі, здобувачі освіти, жителі села у акції «Щаслива гривня»

-         Отримано шкільне приладдя для дітей пільгових категорій за сприяння корпорації «Юнісеф».

-         Відвідування сімей, діти яких не відвідували уроки.

-         Підтримка вчителів під час атестаційного періоду.

-         Проведення благодійного ярмарку «На потреби ЗСУ»

-         Активна допомога вчителів для місцевих воїнів ЗСУ.

-         Привітання воїнів ЗСУ зі святами (Різдво, Великдень)

-         Співпраця зі службою у справах дітей ( уточнення інформації щодо учнів, які потребують соціального захисту з метою координації дії).

-         Листування і відповіді на запити установ.

-         Дистанційна робота:

- розміщення матеріалів на сайті школи;

          - онлайн консультування, бесіди.

 

 

5.     Розвиток психологічно безпечного освітнього середовища;

Протягом навчального року із здобувачами освіти, проводилися консультації, метою яких було сформувати у учнів адекватну уяву про здоровий спосіб  життя, скоординувати діяльність педагогів та фахівців психологічної служби щодо поліпшення успішності та соціальної адаптації учнів, значна увага приділялась профілактиці правопорушень серед підлітків.

 

 


 

 

                                                        Висновки.

Протягом 2023-2024 навчального року систематично проводились бесіди з учнями, які пропускають заняття без поважних причин.

Важливою складовою роботи є консультування. Основне завдання консультування—допомога учням гімназії подивитись на свої проблеми збоку, побачити альтернативні шляхи виходу з проблемної ситуації.

 Підібрані методичні матеріали, розроблені пам’ятки для батьків та педагогів. Поновлено методичні матеріали, зокрема методики з попередження насилля в учнівському середовищі,  методики вивчення пізнавальної сфери, міжособистісних відносин, визначення рівня  інтелекту, індивідуальних особливостей особистості, опитувальники та анкети з профілактичної роботи (тютюнопаління, обізнаність з проблеми ВІЛ/СНІДу), підібрані опитувальники про ментальне здоров’я.

В своїй професійній діяльності  керуюсь Законом України «Про освіту», «Про охорону дитинства», «Конвенцією ООН про права дитини».

Соціальна робота протягом навчального року організовувалась та проводилась з метою забезпечення процесу соціалізації та адаптації учнів в навчально-виховній діяльності, захисту їхнього психічного розвитку особистості, надання соціально-педагогічної допомоги учням та їх батькам.

Виконуючи основні завдання в нашому закладі проводилась робота по сприянню повноцінному особистісному розвитку здобувачів освіти з урахуванням їх вікових індивідуальних особливостей, здібностей, нахилів та інтересів.

 

 

 

 

Соціальний педагог: О.В. Кішенко                                                                         

Немає коментарів:

Дописати коментар