Вітаємо Вас на нашому блозі! 24 лютого 2022 р. Верховна Рада ввела в Україні воєнний стан. Міністр освіти і науки Сергій Шкарлет повідомляє, що у зв’язку з цим всі заклади освіти здійснюють навчання в дистанційній формі.

четвер, 20 червня 2024 р.

Звіт заступника директора з НВР Томачинської Л.П. за 2023/2024н.р.


                                                                           ЗВІТ

заступника директора з навчально-виховної роботи

 Мар’янівської гімназії Дальницької сільської ради

Томачинської Лариси  Петрівни за 2023-2024 навчальний рік 

Відповідно до Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту»,  «Про інноваційну діяльність», наказу  від 15.08.2023, №95, з метою координації науково-методичного та навчального забезпечення педагогічного процесу, організації удосконалення самоосвіти та підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розвитку творчої активності педагогів, впровадження в практику роботи  інноваційних  педагогічних  технологій  Мар’янівській гімназії здійснюється робота над  науково - методичною проблемою (4 рік) «Використання компетентнісно зорієнтованих технологій розвитку особистості в контексті Нової української школи»

Адміністрація закладу освіти сприяє  якісному підвищенню фахової майстерності педагогічних працівників, їх безперервному самовдосконаленню, розвитку професійної компетентності та педагогічної культури, відповідно до сучасних вимог, реалізацію Річного плану підвищення кваліфікації вчителів на 2023 р. Згідно плану роботи над науково-методичною проблемою на 2020-2025 рр. в поточному навчальному  2023-2024 н.р. на засіданні педагогічної ради розглянуто питання «Розвиток компетентностей учасників освітнього процесу – умова досягнення якісної освіти. »

1. Про хід виконання рішень попередньої педради.

2.Самооцінювання якості діяльності гімназії. Педагогічна діяльність педагогічних працівників закладу освіти.

3.Роль вчителя у розвитку творчих здібностей учнів засобами української мови та літератури.

4. Пошук та використання додаткових джерел інформації як засіб формування самоосвітньої компетентності школярів.

5.Різне.

 Підведено підсумки підвищення кваліфікації педпрацівників у 2023 р., вчителями надано пропозиції щодо підвищення кваліфікації у 2024р, затверджено Орієнтовний план підвищення кваліфікації на 2024 р. В закладі реалізується проект «Педагогічний моніторинг». На початку навчального року проведено вступне діагностичне тестування, визначено шляхи усунення недоліків у результатах навчання здобувачів освіти. В кінці семестру здійснено моніторинг результатів навчальної діяльності. На засіданнях методичних об’єднань розглянуто питання «Розвиток ключових компетентностей учнів», «Інтерактивні технології як засіб розвитку творчої активності молодших школярів».

Методична робота була спрямована на реалізацію завдань:

-                  підвищення результативності і якості освітнього процесу, реалізацію Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти, Стратегії розвитку закладу освіти на 2021-2025 рр., річного плану роботи на 2023-2024 н.р.;

-                  активізацію роботи з вчителями-предметниками, що викладають у 5-6 класах НУШ;

-                  створення умов для самореалізації кожного педагога;

-                  підвищення ефективності використання комп’ютерної техніки та новітніх інформаційних технологій в освітньому процесі для організації ефективного дистанційного навчання;

-                  вдосконалення ефективності роботи  навчальних кабінетів;

-                  залучення творчих педагогів до експериментально-пошукової діяльності;

-                  використання здоровязберігаючих технологій;

-                  запровадження Державного стандарту початкової та базової загальної середньої освіти.

Структура методичної роботи з педагогічними кадрами:                   

-                        педагогічна рада;

-                        методична рада;

-                        методичні об’єднання;     

-                        творчі групи;

-                        методичні, проблемні семінари;        

-                        наставництво.

Педагогічна рада виконувала свою методичну функцію. На засіданнях роглядалися питання: .

1. Психологічна готовність першокласників до шкільного навчання, адаптація учнів 5 класу.

 3. Застосування різних форм діяльності на уроках як один із засобів підвищення якості знань.

4.Розвиток навчально-пізнавальних, соціальних, комунікативних та інформаційних компетенцій учнів на уроках математики.

5. Розвиток креативних здібностей учнів на уроках хімії.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар