Вітаємо Вас на нашому блозі! 24 лютого 2022 р. Верховна Рада ввела в Україні воєнний стан. Міністр освіти і науки Сергій Шкарлет повідомляє, що у зв’язку з цим всі заклади освіти здійснюють навчання в дистанційній формі.

четвер, 20 червня 2024 р.

Звіт директора Мар'янівської гімназії Річняк Л.А. за 2023/2024 н.р.

 

ЗВІТ

директора Мар'янівської гімназії

Дальницької сільської ради

Річняк Ліани Анатоліївни

за 2023/2024 н.р.

1.    Управління закладом у сучасних умовах

Вітаю Вас усіх і щиро дякую за те, що в надзвичайно складний для всієї країни та кожного з нас час ви знайшли можливість взяти участь у вже традиційному для нашої гімназії зібранні!

Для мене щорічний звіт перед громадськістю завжди відповідальна і хвилююча подія, адже ваша думка про діяльність педагогічного колективу закладу, її адміністрації і директора для мене завжди є важливою.

Наша країна переживає зараз дуже складні часи. В умовах в Україні воєнного стану, викликаного збройною агресією росії, освітяни - на своєму вчительському трудовому фронті. Працюють сумлінно, відповідально ставляться до виконання посадових обов’язків і вже цим наближають перемогу.

Шановні присутні члени педагогічного, батьківського колективів, Ради закладу!

Сьогодні ми зібралися з вами для річного звіту про діяльність закладу освіти за 2023/2024навчальний рік. Роботу закладу представляю відповідно до чотирьох напрямів внутрішньої системи забезпечення якості освітньої діяльності, за якими оцінюють роботу навчального закладу експерти інституційного аудиту, а саме:

- Освітнє середовище закладу освіти;

- Педагогічна діяльність педагогічних працівників закладу освіти

- Система оцінювання навчальних досягнень учнів;

- Управлінські процеси закладу освіти.

За таким принципом будувався план роботи закладу на 2023/2024 н.р., працював педагогічний колектив упродовж навчального року.

У своїй діяльності протягом звітного періоду я, як директор гімназії, керувалася посадовими обов’язками, основними нормативно-правовими документами, які регламентують роботу навчального закладу: Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про основні засади мовної політики в Україні», Статутом гімназії  та чинними нормативно-правовими документами у галузі освіти.   

Ми завершили  2023-2024 н.р., складний, тривожний, воєнний, який приніс нам усім чимало викликів, незручностей. Разом з тим, він був ефективним і результативним (як показав аналіз деяких освітніх, управлінських процесів, анкетувань та досліджень серед учасників освітнього процесу). 

Ще на початку навчального року ми чітко усвідомлювали, що на превеликий жаль, наша гімназія належить до числа українських шкіл, в яких в 2023-2024 н.р. не могло відбуватися очне навчання, оскільки в ній немає ні підвалу, ні напівпідвального приміщення, ані найближчого укриття. Тому, ми відшукували всі можливі способи, резерви для організації різних форм навчання Ми консолідували зусилля для прийняття виважених та ефективних рішень та вжили заходів щодо подолання освітніх втрат, підвищення якості освітнього процесу, результатів навчання, аналізували професійні та організаційні виклики, потреби в частині матеріально-технічного забезпечення освітнього процесу з метою оперативного реагування.

Вважаю, що успішне управління закладом залежить від активної та творчої участі педагогів, ефективної взаємодії та роботи у команді, реалізації принципів дитиноцентризму та педагогіки партнерства. У своїй діяльності керувалася нормативно-правовою базою, посадовими обов’язками, документами, що регламентують роботу директора закладу загальної середньої освіти:

·         Конституція України;

·         Закони України «Про освіту», «Про   повну загальну середню освіту»;

·         Конвенція про права дитини; 

·         Положення концепції Нової Української Школи;

·         Закон України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності»;

·         Державні стандарти початкової, базової  середньої  освіти.

·         Наказ МОН України від 09.01.2019 №17 «Про затвердження Порядку проведення інституційного аудиту закладів загальної середньої освіти», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12 березня 2019 року за №250/3322;  

·         Положення про Державну службу якості освіти України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 березня 2018 року № 168.

·         Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти, затверджений наказом МОЗ України від 25.09.2020 №2205.

·         Статут Мар'янівської гімназії Дальницької сільської ради (нова редакція), затверджений рішенням Дальницької сільської ради  від   01.12.2021р. №1128-VIII.

·         Стратегія розвитку Мар’янівської гімназії Дальницької сільської ради на 2022-2027 р.р.

·         Положення про внутрішній моніторинг якості освітнього процесу у Мар’янівській гімназії Дальницької сільської ради (засідання педагогічної ради від 27.01.2022 року протокол № 6, Наказ № 8  від 27.01.2022 року).

·         Положення про академічну доброчесність педагогічних працівників в Мар’янівській гімназії Дальницької сільської ради (засідання педагогічної ради від 29.05.2023 року протокол № 7, Наказ № 29  від 05.06.2023 року).

Головним питанням сьогодення є опанування учнями вмінь і навичок саморозвитку особистості, що значною мірою досягається шляхом впровадження інноваційних технологій організації процесу навчання.

Сучасна освіта має бути освітою для життя – це гасло усього цивілізованого світу. Йдеться про те, що всі здобуті людиною знання мають активно й продуктивно використовуватися для вирішення професійних, соціальних життєвих проблем. Розумію, що найбільше учитель потребує створення умов для творчої праці, для самореалізації і виконання своєї великої місії педагога і наставника молодого покоління. У свою чергу педагогічний колектив, на сучасному етапі, вважає найважливішим допомогти кожній дитині досягти успіхів, реалізувати духовні, комунікативні, пізнавальні й творчі потреби. Тому співпраця учителів гімназії, учнів, батьків і громадських структур спрямована на досягнення кожною дитиною значущих для неї особистісних і колективних успіхів.

Як керівник, сприяю формуванню нової організаційної та управлінської культури, позитивного іміджу закладу на рівні громади. Беру участь в практичних семінарах, фахових випробуваннях, підвищуючи управлінську компетенцію. 

2.      Виконання функціональних обов’язків щодо забезпечення обов’язкової загальної середньої освіти, охоплення навчанням, збереження контингенту

          Забезпечення якісної загальної середньої освіти є одним із пріоритетних напрямків роботи директора.

          У 2023/2024  н.р. було укомплектовано 9 класів. У закладі організовано освітній процес за дистанційною формою навчання.   На виконання п.3,4 ст.10 Закону України «Про повну загальну середню освіту» щодо тривалості навчального року (175 навчальних днів), однак дія призупинена на період воєнного стану,  освітній процес розпочато 1 вересня 2023 року, у період воєнного стану були внесені зміни до структури навчального року та завершено освітній процес 31.05.2024 року.       У 2023/2024 н.р. в складних умовах воєнного стану, вчителі гімназії працювали використовуючи дистанційну форму викладання навчального матеріалу із запровадженням сучасних технологій. Навчання учнів було організоване з використанням технологій дистанційного навчання та проводилося з використанням вебсервісів та освітніх платформ ZOOM, Google Classroom, веб-додатку Viber, згідно діючого в закладі розкладу, в режимі реального часу, навчальні плани були виконані, навчальний матеріал викладено та опановано учнями. За додатковим розкладом учителі  проводили консультації для учнів, які не мали технічних можливостей навчатися дистанційно.

Наявність відкритої, прозорої і зрозумілої для здобувачів освіти системи оцінювання їх навчальних досягнень є одним із глобальних завдань сучасної школи. Здобувачі освіти отримують від педагогічних працівників інформацію про критерії, правила та процедури оцінювання навчальних досягнень. У закладі здійснюється моніторинг результатів освітньої діяльності здобувачів освіти.

Станом на 05.09.2023 року в закладі навчалось 122 учня. Із них: у школі І ступеня – 4 класів ( 50 учнів); у школі ІІ ступеня –  5 – 9 класів (  72 учнів). 

Станом на 31.05.2024 115  учнів:

1-4 класи – вибуло - 1 ; прибули - 0. Всього: 49 учнів.

5-9 класи – вибуло - 6; прибули – 0. Всього: 66 учнів.

15.06.2024 року 13 випускник одержали свідоцтва про здобуття базової середньої освіти, з них 1 – свідоцтво з відзнакою.

                                               Зміна контингенту учнів за навчальними роками

Навчальний рік

2015-2016

2016-2017

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021 (зміна назви закладу)

2021-2022

Перепрофілювання (зміна типу)

2022-2023

2023-2024

Кількість учнів

137

160

174

168

181

163

 

155

 

135

 

122

Середня наповнюваність класів – 14 учнів (в мин. році – 15).

Закладом було розроблено, схвалено педагогічною радою від 30.08.2023 р. (протокол №1), затверджено директором зі змінами освітню програму та робочий навчальний план на основі Державних стандартів. Робочий навчальний план на 2023/2024 навчальний рік для 1-4, 5-6, 7-9-х передбачав реалізацію освітніх галузей Базового навчального плану, Державного стандарту початкової освіти і Державного стандарту базової середньої освіти.

            Робочий навчальний план розроблений для реалізації мети початкової та базової середньої освіти, а також належної організації освітнього процесу.

       Загальний обсяг навчального навантаження:

·         для учнів 1, 2, 3-4-х класів складає 3570 годин/навчальний рік:

-          для 1 класу – 805 годин/навчальний рік;

-          для 2 класу – 875 годин/навчальний рік;

-          для 3-х класів – 910 годин/навчальний рік;

-          для 4-х класів – 910 годин/навчальний рік;

-          для  5 класу складає  1085 годин/навчальний рік, що відповідає загальному обсягу навчального навантаження, визначеному у Державному стандарті базової середньої освіти та Типовій освітній програмі для 5-9 класів ( наказ МОН від 19.02.2021 №235.

-          для  6 класу складає  1190 годин/навчальний рік, що відповідає загальному обсягу навчального навантаження, визначеному у Державному стандарті базової середньої освіти та Типовій освітній програмі для 5-9 класів ( наказ МОН від 19.02.2021 №235.

-          для 7 - 9-х класів загальної середньої освіти – 3640 годин/навчальний рік:

-          для 7-х класів – 1172,5 годин/навчальний рік;

-          для 8-х класів –  1207,5 годин/навчальний рік;

-           для 9-х класів – 1260 годин/навчальний рік;

       Робочий навчальний план складено відповідно наказів МОН України:

-          для 1 класу – Типова освітня програма для початкової освіти з навчанням українською мовою за редакцією Р. Шияна;

-          для 2 класу – Типова освітня програма для початкової освіти з навчанням українською мовою за редакцією Р. Шияна; наказ МОН України від 08.10.2019 №1272 (1-2 кл.);

-          для 3 класу – Типова освітня програма для початкової освіти з навчанням українською мовою за редакцією Р. Шияна; наказ МОН України від 08.10.2019 №1273 (3 кл.);

-          для 4 класу – Типова освітня програма для початкової освіти з навчанням українською мовою за редакцією Р. Шияна; наказ МОН України від 08.10.2019 №1273 (4 кл.);

-          для 5-6  класу - Типова освітня програма для 5-9 класів ( наказ МОН від 19.02.2021 №235.

-          для 7 - 9-х класів – Наказ МОН до Типової освітньої програми «Про затвердження типової програми закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня від 20.04.2018 року № 405, таблиця _1__»;

             Робочий навчальний план включав інваріантну складову, через яку реалізуються  освітні галузі Базового навчального плану, та варіативну, в якій передбачено додаткові години на вивчення предметів інваріантної складової, курси за вибором, індивідуальні та групові заняття, консультації. Варіативна складова робочого навчального плану визначається  враховуючи особливості регіону, організації освітнього процесу, індивідуальних освітніх потреб учнів, рівня навчально-методичного і кадрового забезпечення.

            Реалізація варіативної складової навчальних планів включає обґрунтування розподілу годин варіативної складової відповідно до типу навчального закладу, запитам учнів, якісному складу педагогічних кадрів, навчально-методичне забезпечення, допрофільну підготовку, індивідуальну роботу з учнями, які мають початковий або високий рівень знань з навчальних предметів та матеріально-технічне забезпечення.

У 2023-2024 н.р. учні 5 і 6 класів подовжили навчання за новим Державним стандартом освіти відповідно до Концепції «Нової української школи».

Відповідно Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом МОН України від 16.04.2018 р. №376, згідно заяв батьків, станом на 01.06.2024  видано наказ «Про зарахування учнів до 1 класу 2024-2025 н.р.». Списки зарахованих учнів висвітлено на сайті закладу. Ця цифра становить 10 майбутніх першокласників (мин. рік - 12). Аналіз списків дітей 5-річного віку згідно закріпленої за закладом території обслуговування засвідчив, що кількість дітей зменшилася.

1.      Забезпечення навчального закладу кваліфікованими   педагогічними   кадрами, здійснення методичної роботи

Відповідно до Закону України «Про освіту» штатний розпис закладу установлюється закладом освіти на підставі Типових штатних нормативів загальноосвітніх навчальних закладів. Кадрове забезпечення школи здійснюється згідно з навчальними планами.

Забезпеченість навчально-виховного процесу здійснювалася за рахунок штатних працівників та сумісників. При розстановці кадрів враховувалося кваліфікаційний та фаховий рівень, педагогічний досвід, наступність у роботі. У закладі на початок 2023-2024 н.р. нараховувалось 17 педагогічних працівників (працюючих), з них  17 – основних  + 1 – перебував у відпустці по догляду за дитиною до 3-х років. За період 2023-2024 н.р. 1 вчитель звільнився, 1 – прибув та 1 вийшов з відпустки по догляду за дитиною, 2 – пішли у відпустку по догляду. У закладі 1 – бібліотекар. Кадрове забезпечення становило – 100%. Всі педагогічні працівники гімназії мають фахову освіту. Станом на 31.05.2024 р. працюючих 16 учителів

 Якісний склад педагогічних кадрів

(основні-працюючі)

За віком

Навчальний рік

2023-2024

20-30 років

1

31-40 років

3

41-50 років

3

51-60 років

4

понад 60 р.

5

За педагогічним стажем

 

до 3 років

1

до 10 років

2

до 20 років

2

до 30 років

3

понад 30 р.

8

За категоріями

2023-2024

Спеціаліст вищої кат.

7

Спеціаліст І категорії

6

Спеціаліст ІІ категорії

2

Спеціалісти

Вчителі/бібліотекар

 

1/1

За званням

 

Старших вчителів

5

Сумісники

-

Молоді вчителі,

малодосвідчені

2

( Рожко Л.І., Новотна І.В.)

Пенсіонери

Вчителі/бібліотекар

 

5/1

Середній вік колективу- 51 років (у минулому році - 49  років)

Аналіз плинності педагогічних кадрів

( без сумісників )

 

Кількість педпрацівників

Навчальний рік

2023-2024

 

Прибуло/

кількість

2

 

Річняк О.В., Топал Д.Ю.

 

Вибуло/

кількість

1

 

Петренко А.В.

 

                                                                    Список вчителів по категоріях (працюючих)

Вища категорія

«Старший вчитель»/вища категорія

І категорія

ІІ категорія

спеціаліст

Річня

Каранфілова І.М.

Новотна І.В.

Топал Д.Ю.

Сінчишина Т.І.

Кішенко О.В.

Рожко Л.І.

 

Олексій Н.М.

Сидор А.П.

 

 

Шаталюк Є.І.

Балан О.П.

 

 

Данилюк Л.І.

Маланчук О.О.

 

 

Томачинська Л.П. (в)

Попова Н.В.

 

 

Річняк О.В.(в)

 

 

 

Всього

7

6

2

1

% від заг.кільк.

44

38

12

6

 


 

Підвищенню рівня професійної компетентності вчителів сприяє атестація педагогічних кадрів. Атестація педпрацівників  проводиться за Типовим положенням про атестацію, відповідно до Законів України «Про освіту» та «Про загальну середню освіту».

Атестація педагогічних працівників проводиться з метою:

  • встановлення їх кваліфікаційної категорії відповідно до рівня ділової кваліфікації, стажу педагогічної роботи та результатів педагогічної діяльності;
  • активізації їх професійної діяльності, стимулювання до професійного самовдосконалення, безперервної фахової освіти, підвищення рівня компетентності, майстерності та ефективності роботи.

Атестація здійснюється за планом. Під час проведення не допускаються порушення щодо дотримання Положення про атестацію.

Закономірним у ході атестації педагогічних працівників є підвищення їх кваліфікації.

У  2023-2024 н.р. атестовано 5  вчителів, з яких 2 – спеціалісти вищої категорії, 1 - встановлено кваліфікаційну категорію «спеціаліст І категорії, 2  – встановлено кваліфікаційні категорії «спеціалісти ІІ категорії.

Пріоритетними напрямами системи підвищення професійної компетентності педагогічних працівників є:

  • формування ключових компетентностей;
  • моніторинг якості освітньої діяльності;
  • самоосвітня діяльність педагога;
  • залучення педагогічних кадрів до роботи в позакласній роботі.

Кожен педагог займається самоосвітою згідно з індивідуальним планом підвищення кваліфікації. У системі методичної роботи є заходи, що сприяють підвищенню кваліфікації: участь у семінарах, конференціях, педагогічни рада. 

1.      Освітнє середовище.

 Освітнє середовище вдосконалювалось відповідно Концепції НУШ.

Протягом навчального року виконувались основні завдання Стратегії щодо вдосконалення освітнього середовища:

- забезпечувалась відповідність освітнього середовища вимогам Кодексу безпечної і дружньої для дитини школи;

- забезпечувалась відповідність освітнього середовища (внутрішніх туалетів, вентиляційного, питного режимів, режиму освітлення) санітарному регламенту;

- здійснено оптимізацію зелених насаджень;

- облаштовано медичний кабінет та забезпечено необхідний перелік медичних засобів;

- посилено роль шкільної бібліотеки як інформаційно-ресурсного центру;

-  максимально використовується наявна спортивна база  гімназії.

Меню в їдальні затверджується директором гімназії. Проводиться регулярний моніторинг асортименту шкільного меню. Проводяться заходи, які  спрямовані на збереження і зміцнення здоров’я дітей передбачають впровадження системи НАССР, здорового харчування, формування компетентностей з надання домедичної допомоги, дій у надзвичайних ситуаціях, попередження інфекційних хвороб, навичок життя в умовах пандемії. 

 

5. Система оцінювання:

Прагнемо, щоб здобувачі освіти та їхні батьки вважали, що оцінювання результатів навчання учнів у закладі освіти є справедливим і об’єктивним. Педагогічні працівники в усній формі, на інформаційних стендах у навчальних кабінетах та інших приміщеннях закладу знайомили учасників освітнього процесу з критеріями оцінювання. Система оцінювання в закладі освіти ґрунтується на компетентнісному підході. Учителі намагаються розробляти компетентнісні завдання для проведення оцінювання, застосовують формувальне оцінювання, що передбачає відстеження індивідуального поступу учня, практикують самооцінювання та взаємооцінювання. Педагоги застосовують формувальне оцінювання: систематично відстежують та відображають розвиток, процеси навчання і результати навчання кожного учня, регулярно надають учням ефективний зворотний зв’язок щодо їхньої роботи.

Навчальні досягнення здобувачів у 1-4 класах підлягають вербальному, формувальному оцінюванню та рівневому оцінюванню.

Основними видами оцінювання здобувачів освіти є вхідний контроль, поточне та підсумкове (тематичне, семестрове, річне). В цьому навчальному році в зв’язку з воєнним часом всі здобувачі освіти були звільнені від ДПА.

У  закладі використовується поточний контроль шляхом виконання різних видів завдань, передбачених навчальною програмою, у тому числі для самостійної та індивідуальної роботи здобувачів освіти протягом семестру. Поточний контроль здійснюється під час проведення практичних та лабораторних занять, а також за результатами перевірки контрольних, самостійних робіт, індивідуальних завдань тощо.

 

    

 

 

6.      Результативність освітнього процесу

         Згідно Законів України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”, Положення про державну службу якості освіти України, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 14.03.2018, Порядку проведення інституційного аудиту загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 09.01.2019 №17, наказу Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Порядку проведення моніторингу якості освіти» від 16.01.2020 №54, Положення про внутрішній моніторинг якості освітнього процесу у Мар’янівській гімназії Дальницької сільської ради проведено моніторинг освітньої діяльності та якості освіти за І, ІІ семестр та рік. Підсумки моніторингу узагальнені у схемах, діаграмах та висвітлюються в аналітично-інформаційних матеріал

Моніторинг результатів навчання

здобувачів освіти Мар’янівської гімназії у 2022/2023, 2023/2024 н.р. 

Моніторинг успішності учнів 1 та 2 класів


Моніторинг успішності учнів 3 та 4 класів

Моніторинг успішності учнів 5-9 класів


Середній бал серед 5-9 класів


Моніторинг  кількості учнів з високим рівнем навчальних досягнень

Якість знань учнів 5-9 класів по предметах
 за  2023/2024 н.р.(
за рік)


Одержали свідоцтва про добуття базової середньої освіти:

2023/2024 н.р. – 13 учнів (з них,  1- з відзнакою)

11 учнів закінчили навчальний рік із високим рівнем знань ( 10%), достатнім – 52 учнів ( 45 %), середній – 43 учнів (37%), початковий – 9 учнів (8%) Якість знань – 40 %. За результатами річного оцінювання 10 учнів нагороджені Похвальним листом, 1 – свідоцтво з відзнакою..

      ДПА у 2023/2024 році було скасовано.    Викладання навчальних дисциплін здійснювалось державною мовою. Документація  закладу  (фіксація  рівня  навчальних  досягнень  учнів  у  класних журналах, особових  справах  ведеться  з  дотриманням  єдиного мовного орфографічного  режиму. Із  13 випускника  9  класу  здобуватиме  повну  загальну середню  освіту   у  10 класі денної школи –    учнів, у 10 класі вечірньої школи –    учень,      учнів – у коледжах, ПТУ, технікумах.

Проводилося вивчення стану викладання навчальних предметів та класно-узагальнюючий контроль та видані відповідні накази:

- класно-узагальнюючий контроль 2, 4 класу;

- стан викладання  навчальних предметів: зарубіжної літератури, історії, хімії, біології, основ здоров’я, математики, алгебри, геометрії, мистецтва;

Матеріали за результатами перевірки узагальнені і обговорені на засіданнях методичних об’єднань вчителів-предметників, прийнято рекомендації щодо усунення недоліків виявлених під час перевірки, намічені заходи щодо підвищення результативності роботи.

З питань дотримання трудового законодавства педагогічними працівниками, виконання нормативних документів Міністерства освіти і науки України адміністрація закладу регулярно проводила виробничі наради при директорові, співбесіди з окремими вчителями, що дало змогу ефективно та організовано здійснювати навчально-виховний процес.

Удосконалено роботу щодо планування та організації освітнього процесу із використанням дистанційних технологій:

1. Проводення oнлайн уроків, усного опитування за допомогою засобів зв'язку та мобільних додатків (ZOOM).

2.Поповнення матеріалів на блог Мар’янівської гімназії (bmzosh.blogspot.com) та класних кімнат (google Класc).

3.Систематична робота батьківських та учнівських груп у мобільних мережах Viber, Facebook.

4.Надання рекомендаці батькам та учням з метою перегляду онлайн та телеуроків.

5.Здійснення контролю знань з використанням сайтів naurok.com.ua,   всеосвіта  у формі тестів та контрольних робіт.

6.Взаємообмін завданнями між учнями та вчителями  у google Класc, електронною поштою та за допомогою одного із засобів зв'язку.

7.Залучення учнів до участі в усних формах контролю із використанням відеоінструментів ZOOM.

8. Систематична  робота соціально-психологічного кабінету (офлайн та онлайн).

Слід відзначити активну роботу соціально-психологічної служби щодо проведення благодійних акцій та роботи із дітьми соціально незахищених категорій   (соціального педагога Кішенко О.В., практичного психолога Клименко О.С.)

            У закладі створено умови для розвитку здібностей обдарованих дітей та заохочення їх до творчої самостійної роботи. Учні є активними учасниками різноманітних конкурсів та змагань. Проведена плідна робота з обдарованими дітьми. За результатами навчального року учнів нагороджено грамотами та дипломами:

за участь у конкурсах «Щедрість рідної землі», «Космічні фантазії»,  «Ялинка», «Знай і люби свій край»:

-          Учнів 1 класу: Сіроштаненка Дмитра, Дімітричак Ірину, Лютікову Анастасію, Поліщука Дмитра, Іванова Дмитра, Мауль Анастасію, Семенюка Єгора, Новотного Тимура, Чиркова Лева, Рожка Михайла, Фаркоша Станіслава.

-          Учнів 2 класу: Горохову Софію, Молдован Софію, Єрну Михайла, Добровольську Марію, Хандогіну Надію, Цопу Альбіну, Мурзака Володимира, Олту Карину, Завірюху Георгія, Алєксєєву Вікторію, Ахмедлі Нуріде.

-          Учнів 3 класу: Дрень Марину, Онуфрієнка Данила, Дімітричак Анастасію, Ахмедлі Туране.

-          Учнів 4 класу: Дурбалову Яну, Рожку Нікіту, Єрну Ігоря, Крецу Станіслава,  Кірічевську Анну.

-          Учнів 5 класу: Гордійчука Анатолія, Рожка Павла, Фурдзин Ангеліну, Барвіцьку Аллу, Балана Даніеля, Попова Олександра, Соху Світлану.

-          Учнів 6 класу: Рудзивицького Владислава,  Криву Софію, Семенюка Артема.

-          Учнів 7 класу: Маланчука Олександра, Барвіцького Романа, Петренка Владислава, Морараш Альбіну, Семішана Сергія, Чух Ніку.

-          Учнів 8 класу: Кішенка Ярослава, Рудзивицьку Анну.

-          Учнів 9 класу: Ліпську Надію, Соху Катерину.

Міжнародний математичний конкурс «Кенгуру»

Сертифікатом:                                        

За добрий результат Горохову Софію,  Ільяш Валерію, Балана Даніеля, Барвіцьку Аллу, Гордійчука Анатолія, Рожка Павла.

За участь: Ковбасюка Миколу, Єрну Ігоря, Груєва Марка, Григу Артемія, Попова Олександра, Соху Світлану, Груєва Станіслава.

Переможців обласного рівня:

«Щедрість рідної землі»

Балана Даніеля, Ільяш Валерію, Унтіла Аріну, Кішенка Ярослава.

«Ялинка», «Новорічний сувенір»

Дипломами - Горохову Софію (ІІІ місце), Ільяш Валерію (І місце), Барвіцьку Аллу (І місце), Рудзивицьку Анну (І місце),

«Знай, люби свій край»

Дипломами та грамотами:

Кішенка Ярослава (І ступінь), Єрну Михайла (І ст.), Горохову Софію ( І ст.), Лютікову Анастасію (ІІ ст.), Мауль анастасію (ІІ ст.), Ільяш Валерію (ІІ ст.), Унтіла Аріну (ІІІ ст.).

«Космічні фантазії»

Балана Даніеля, Попова Олександра, Новотного Тимура, Ільяш Валерію, Груєва станіслава, Унтіла Аріну, Кішенка Ярослава.
Агітбригаду «Райдуга» за ІІІ місце

Подяку Рудзивицькій Анні за участь в обласному виставці-конкурс «Подарунок воїну»

Узьку Ангеліну, президента учнівського самоврядування, за активну та ефективну організацію роботи учнівського самоврядування, волонтерського руху та громадського життя гімназії.

 

-          Грамотами педагогічних працівників:

·                Данилюк Людмилу Іванівну, вчителя початкових класів, класного керівника 1 класу Мар’янівської гімназії, за багаторічну сумлінну працю, високий рівень професіоналізму, вагомий особистий внесок у справу навчання і виховання підростаючого покоління та за підсумками роботи у 2023/2024 н.р.;

·                Кішенко Ольгу Володимирівну, соціального педагога, за ефективну роботу, спрямовану на соціально-психологічну та емоційну підтримку учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану.

·                Томачинську Ларису Петрівну, вчителя математики, за багаторічну сумлінну працю, високий рівень професіоналізму, вагомий особистий внесок у справу навчання і виховання підростаючого покоління та за результатами атестації 2024 року;

·                Маланчук Оксану Олександрівну, вчителя історії, за сумлінну працю, вагомий особистий внесок у справу навчання і виховання підростаючого покоління та за результатами атестації 2024 року; Маланчук Оксану Олександрівну, вчителя історії, за сумлінну працю, вагомий особистий внесок у справу навчання і виховання підростаючого покоління та за результатами атестації 2024 року;

·                Новотну Ірину Вікторівну, вчителя хімії та біології, за сумлінну працю, вагомий особистий внесок у справу навчання і виховання підростаючого покоління та за результатами атестації 2024 року;

·                Рожко Людмилу Іванівну, вчителя зарубіжної літератури та української мови та літератури, за сумлінну працю, вагомий особистий внесок у справу навчання і виховання підростаючого покоління та за результатами атестації 2024 року;

·                Сінчишину Тетяну Іванівну, Олексій Наталію Миколаївну, Кішенко Ольгу Володимирівну, вчителів Мар’янівської гімназії, за підготовку призерів обласного етапу виставки-конкурсу «Знай і люби свій край»

Подяками:

·                Класним керівникам: Балан Олені Павлівні, Сінчишиній Тетяні Іванівні, Олексій Наталії Миколаївні, Кішенко Ользі Володимирівні, Каранфіловій Ірині Миколаївні.

·                 Педагогічний та учнівський колективи за активну участь в обласнй природо-охоронній акції «Міжнародний день Чорного моря».

Завершення навчального року в умовах воєнного стану – це проведення свята «Останнього дзвоника» (Сінчишина Т.І., Маланчук О.О., Рожко Л.І.), «Прощава, Букварику!» (Данилюк Л.І.),  «Прощавай, початкова школо» (Топал Д.Ю.), урочистостей з нагоди вручення документів про освіту у  9 класі (Рожко Л.І.).

 Оформлення документів про освіту виконали бездоганно Томачинська Л.П., Рожко Л.І.

Публікації та світлини виховних заходів, акцій, проведених предметних тижнів викладали у соцмережі та на блог закладу вчителі, класні керівники Данилюк Л.І., Сінчишина Т.І., Олексій Н.М., Топал Д.Ю., Кішенко О.В., Новотна .В., Балан О.П., Рожко Л.І.,   педагог-організатор Маланчук О.О., соціальний педагог Кішенко О.В. вчитель історії Маланчук О.О., дирекція закладу Річняк Л.А., Томачинська Л.П, Сінчишина Т.І..

Матеріально-технічна база – створений кабінет безпеки, проведений косметичний ремонт навчальних кабінетів, по мірі необхідності виконуються ремонтні роботи.

6.      Виховна та позакласна робота, діяльність учнівського самоврядування, участь у проєктах, профілактика правопорушень, профорієнтаційна робота, інноваційна діяльність

Виховна робота у закладі здійснювалася відповідно до Основних орієнтирів виховання учнів загальноосвітніх навчальних закладів, відбувається за напрямами: робота методичної спільноти класних керівників; робота з батьками; попередження травматизму; профілактика правопорушень серед молоді; збереження здоров’я учасників освітнього процесу; спортивно-масова робота; робота з військово-патріотичного напряму; робота учнівського самоврядування.

7.      Соціальний захист, збереження здоровя,  медичне обслуговування, організація шкільного харчування

 Соціально-психологічною службою систематично здійснювалось оновлення банку даних на дітей пільгового контингенту, зміни до якого вносились до соціального паспорту. Продовжено формування контингенту учнів, батьки яких були і є військвослужбовцями ЗСУ. З батьками дітей соціально-незахищених категорій підтримується постійний зв'язок класними керівниками, практичним психологом, соціальним педагогом адміністрацією закладу. Соціальним педагогом, класними керівниками здійснено обстеження житлово-побутових умов категорійних учнів та складено відповідні акти. У період воєнного стану систематично здійснювався моніторинг перебування дітей та працівників закладу.

За звітний період 2023/2024н.р. у закладі здійснювалося медичне забезпечення учасників освітнього процесу, яке організоване відповідно до Законів України «Про освіту», «Про охорону дитинства», постанови Кабінету Міністрів України №1318 від 08.12.2009р. «Про затвердження порядку здійснення медичного обслуговування учнів загальноосвітніх навчальних закладів», наказу МОЗ України від №682 16.08.2010 «Про удосконалення медичного обслуговування учнів загальноосвітніх навчальних закладів».

На нарадах при директорові, педрадах, класних батьківських зборах розглядалося питання щодо активізації здоров’язбережувальної роботи та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу у період воєнного стану.

9. Пріоритетні завдання закладу на 2024/2025 н.р.

Враховуючи зазначене, перед педагогічним колективом залишаються незмінними завдання: 

1.Забезпечити систему роботи з адаптації та інтеграції здобувачів освіти до освітнього процесу.

2.Розвивати критичне мислення учнів.

3.Урізноманітнювати форми роботи використання вчителями для впровадження формувального оцінювання в освітньому процесі.

4.Вчителям під час проведення навчальних занять здійснювати наскрізний процес виховання, поєднувати виховний процес із формуванням ключових компетентностей та наскрізних умінь учнів, акцентувати увагу на:

-повагу гідності, прав і свобод людини;

-морально-етичне виховання;

-розвиток громадянської свідомості та відповідальності;

-розвиток навичок критичного мислення;

-розвиток навичок співпраці та командної роботи; 

- формування здорового та екологічного способу життя.

5. Вдосконалювати професійні компетентності для роботи в умовах дистанційного та змішаного навчання.

6. Враховувати під час атестації та моніторингів педагогічної діяльності педагогічних працівників відповідність професійному стандарту вчителя.

7. Забезпечити реалізацію Стратегії розвитку закладу освіти на 2024-2025 н.р.

 

Отож, аналіз зроблено, чітко визначено траєкторію руху щодо створення безпечних умов перебування учнів, педагогів, батьків у закладі. Як керівник намагалася системно аналізувати проблеми, бачити перспективу, прогнозувати результати, забезпечувати постійний рух вперед. Впевнена, важливим в управлінської діяльності є створення колективу однодумців, який працює, як єдиний злагоджений механізм для вирішення загальної мети. Ми готові до нових здобутків і звершень.

У своїй роботі з працівниками гімназії я дотримуюся партнерського стилю керівництва, тому завжди намагаюся створювати такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива підтримується.

  У кожному із працівників школи бачу, насамперед, особистість в усьому розмаїтті її людських якостей. Прагну, щоб у нашому закладі було завжди творче і колективне вирішення справ. 

Всім нам зичу, щоб наші діти зростали вільними, толерантними, конкурентоспроможними, підготовленими до життєвих випробувань, всебічно розвинутими, але найголовніше гарними людьми, здатними допомагати, розуміти, підтримувати, жили у мирній країні.  Щиро вдячна за співпрацю.

Бажаю усім вам міцного здоров’я, щастя, благополуччя, творчих здобутків і найголовніше – миру! 

Ми обов’язково вистоїмо, ПЕРЕМОЖЕМО!

І повернемося за шкільні парти 1 вересня у 2024/2025 навчальному році!

ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА !!!

 

Директор                                                   Ліана РІЧНЯК

 

 

 



Немає коментарів:

Дописати коментар